Zarząd firmy IMPORT-EXPORT Piotr Radoła - Piotr Radoła, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-02-28
Działalność gospodarcza Piotr Radoła (CEIDG)
Piotr Radoła prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą IMPORT-EXPORT PIOTR RADOŁA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-08-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LAWENDOWA 36, PL-56-300, WSZEWILKI. Główny zakres działalności Piotr Radoła to Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia i inne. NIP IMPORT-EXPORT PIOTR RADOŁA: 9161111962. REGON IMPORT-EXPORT PIOTR RADOŁA: 932045082.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Radoła
Więcej informacji o IMPORT-EXPORT PIOTR RADOŁA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.