Zarząd firmy IMPORT-EXPORT CONSULTING MARCIN RYPEL - MARCIN RYPEL, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN RYPEL (CEIDG)
MARCIN RYPEL prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą IMPORT-EXPORT CONSULTING MARCIN RYPEL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-03-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KAMIENNOGÓRSKA 70, PL-54-033, WROCŁAW. Główny zakres działalności MARCIN RYPEL to Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek (PKD główne: 45.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty związane z budową dróg i autostrad, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność agentów zajmujących się sprzedażą maszyn, urządzeń przemysłowych, statków i samolotów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP IMPORT-EXPORT CONSULTING MARCIN RYPEL: 8942482569. REGON IMPORT-EXPORT CONSULTING MARCIN RYPEL: 020634232.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN RYPEL
Więcej informacji o IMPORT-EXPORT CONSULTING MARCIN RYPEL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby