Zarząd firmy IMG ŁUKASZ TRZESZCZKOWSKI - ŁUKASZ TRZESZCZKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ŁUKASZ TRZESZCZKOWSKI (CEIDG)
ŁUKASZ TRZESZCZKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą IMG ŁUKASZ TRZESZCZKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-09-16 i ma swoją siedzibę pod adresem ALEJA JANA PAWŁA II 1G79, PL-80-462, GDAŃSK. Główny zakres działalności ŁUKASZ TRZESZCZKOWSKI to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność fotograficzna, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane. NIP IMG ŁUKASZ TRZESZCZKOWSKI: 5542537986. REGON IMG ŁUKASZ TRZESZCZKOWSKI: 14668907200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ŁUKASZ TRZESZCZKOWSKI
Więcej informacji o IMG ŁUKASZ TRZESZCZKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.