Firma Im. Heleny I Tadeusza Augustyn
| Adres | UL. GROCHOWSKA 24, PL-31-521, KRAKÓW | |
| Województwo | małopolskie | |
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | fundacjahita.pl | |
| Strona internetowa | fundacjahita.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania | ||
Działalność PKD:
Firma IM. HELENY I TADEUSZA AUGUSTYN została założona 2015-09-22 i obecnie mieści się przy UL. GROCHOWSKA 24, PL-31-521, KRAKÓW. Główna działalność firmy to obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, ruchome placówki gastronomiczne, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2024-06-20.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Im. Heleny I Tadeusza Augustyn (REGON 36254520700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Hiszpanie wynajęli doradców do sprzedaży resztówki Santandera
Banco Santander zatrudnił Citigroup i Goldman Sachs do pomocy w sprzedaży pozostałego pakietu akcji w swojej polskiej jednostce, obecnie wycenianego na 6,8 mld zł – wynika z wypowiedzi anonimowych
Pobiłem prezesa Quercusa. W rok zarobiłem 34,6 proc.
Minął rok od upublicznienia portfela Inwestora Wojtka. W tym czasie jego wartość wzrosła o 34,6 proc. To mniej niż WIG, ale więcej niż w tym czasie zarobił Quercus Agresywny, jeden z najlepszych
Hybrydy plug-in to droga donikąd. Eksperci ostrzegają przed 2035 r.
Hybrydy plug-in zdaniem Francuskiego Instytutu Mobilności stoją na straconej pozycji. Ich sprzedaż po 2035 r., o co zabiega część producentów, według ekspertów mija się z celami ekonomicznymi i
