Zarząd firmy Ilona Kalinowska FHU JUST-MART - Ilona Kalinowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Ilona Kalinowska (CEIDG)
Ilona Kalinowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ILONA KALINOWSKA FHU JUST-MART, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem ORZECHOWA 211, PL-98-100, ŁASK. Główny zakres działalności Ilona Kalinowska to Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów (PKD główne: 46.18.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą mebli, artykułów gospodarstwa domowego i drobnych wyrobów metalowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP ILONA KALINOWSKA FHU JUST-MART: 8311013925. REGON ILONA KALINOWSKA FHU JUST-MART: 73158364200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Ilona Kalinowska
Więcej informacji o ILONA KALINOWSKA FHU JUST-MART
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach