Zarząd firmy Ifs International Food Services Poland - Wołąsiewicz Patrycja Anna, członek zarządu
Wołąsiewicz Patrycja Anna jest w zarządzie KRS IFS INTERNATIONAL FOOD SERVICES POLAND
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Wołąsiewicz Patrycja Anna jest również w zarządzie IFS INTERNATIONAL FOOD SERVICES POLAND, która została założona 2020-03-09 i ma siedzibę przy UL. SŁOWIAŃSKA 11A, PL-67-200, GŁOGÓW. KRS IFS INTERNATIONAL FOOD SERVICES POLAND zajmuje się działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych, działalność usługowa wspomagająca transport morski, regularne przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering regularny) i pozostała gastronomiczna działalność usługowa, działalność agencji reklamowych. NIP IFS INTERNATIONAL FOOD SERVICES POLAND: 6932186650. REGON IFS INTERNATIONAL FOOD SERVICES POLAND: 38578832000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wołąsiewicz Patrycja Anna
Pozostali członkowie zarządu
| Michel Georges Pradolini | członek zarządu |
Więcej informacji o IFS INTERNATIONAL FOOD SERVICES POLAND
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Sejm uchwalił budżet na 2026 rok. Premier: To jest dobry moment dla Polski
W piątek Sejm uchwalił ustawę budżetową na 2026 r. Zgodnie z nią dochody wyniosą 647,2 mld zł, wydatki 918,9 mld zł a deficyt 271,7 mld zł.
Chora ochrona zdrowia, eksport jak feniks z popiołów, Polska w G20
Ile brakuje w NFZ i czy cięcia w służbie zdrowia to jedyny sposób na wyjście z kryzysu? To pytanie zadajemy sobie w najnowszym odcinku. Próbujemy też ustalić, skąd się bierze zadłużenie szpitali i
PKP Cargo liczą na 1,5 mld zł. To rekompensata za przewozy węgla
Poprzedni rząd zmusił spółkę do przewożenia węgla importowanego przez porty morskie. Z tego powodu zaniedbała klientów, którzy w efekcie zrezygnowali z jej usług. Będzie więc ubiegać się o