Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane |
Numery rachunków bankowych |
PL46 1950 0001 2006 2942 6459 0001
|
Działalność PKD:
Firma IDEKOR IZABELA ZIELIŃSKA została założona 2005-11-01 i obecnie mieści się przy UL. OBYWATELSKA 31/4342, PL-93-558, ŁÓDŹ. Główna działalność firmy to pozaszkolne formy edukacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agenci i organizatorzy turystyki, fotografia, meble, naprawa artykułów użytkowych, organizacja targów, wystaw i kongresów, placówki wychowania przedszkolnego, poligrafia i drukarstwo, pomoc społeczna bez noclegów, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała działalność profesjonalna, produkcja sprzętu oświetleniowego, roboty wykończeniowe budowlane, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, szkoły policealne i wyższe, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi reklamowe, wydawanie książek i periodyków, wyroby jubilerskie, biżuteria i podobne, wyroby z papieru i tektury. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie IDEKOR IZABELA ZIELIŃSKA (REGON 10010196200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje

Od arogancji do dialogu. Jak możesz nauczyć się słuchać?
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak łatwo władza może zaślepić, sprawiając, że lekceważymy zdanie tych, którzy od nas zależą?