Firma Ideafarm
Adres | UL. ANTONIUKOWSKA 60-189, PL-15-845, BIAŁYSTOK | |
Województwo | podlaskie | |
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | koloskebab.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną |
Numery rachunków bankowych |
PL05 1020 1332 0000 1002 1267 9751
PL47 1020 1332 0000 1402 1267 9769 |
Działalność PKD:
Firma IDEAFARM została założona 2020-12-31 i obecnie mieści się przy UL. ANTONIUKOWSKA 60-189, PL-15-845, BIAŁYSTOK. Główna działalność firmy to pośrednictwo w sprzedaży hurtowej. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują kupno i sprzedaż nieruchomości, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, restauracje i placówki gastronomiczne, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-10-08.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Ideafarm (REGON 38781917700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.