Zarząd firmy Ibra Instytut Brandingowy - Kotowicz Bartosz, członek zarządu
Działalność firmy została zawieszona od 2025-02-01
Kotowicz Bartosz jest w zarządzie KRS IBRA INSTYTUT BRANDINGOWY
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Kotowicz Bartosz jest również w zarządzie IBRA INSTYTUT BRANDINGOWY, która została założona 2021-04-28 i ma siedzibę przy UL. SOBÓTKI 4-17, PL-80-247, GDAŃSK. KRS IBRA INSTYTUT BRANDINGOWY zajmuje się pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, wydawanie książek, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, działalność agencji reklamowych, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania i inne. NIP IBRA INSTYTUT BRANDINGOWY: 9571132952. REGON IBRA INSTYTUT BRANDINGOWY: 38877444200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kotowicz Bartosz
Pozostali członkowie zarządu
Maciej Bonawentura Michalski | członek zarządu | |
Lena Aleksandra Mitek | członek zarządu | |
Jakub Rutkowski | członek zarządu | |
Jakub Kędzia | członek zarządu |
Więcej informacji o IBRA INSTYTUT BRANDINGOWY
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.