Firma Ibra Instytut Brandingowy
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania |
Numery rachunków bankowych |
PL28 1140 2004 0000 3402 8137 1152
|
Działalność PKD:
Firma IBRA INSTYTUT BRANDINGOWY została założona 2021-04-28 i obecnie mieści się przy UL. SOBÓTKI 4-17, PL-80-247, GDAŃSK. Działalność firmy została zawieszona od 2025-02-01. Główna działalność firmy to doradztwo związane z zarządzaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują organizacja targów, wystaw i kongresów, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, usługi reklamowe, wspomaganie edukacji, wydawanie książek i periodyków. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 5 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-09-23.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Ibra Instytut Brandingowy (REGON 38877444200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Nowy przewoźnik cargo z Chin przyleci do Katowic
Ruch towarowy na lotnisku w Katowicach rośnie, lecz Polska traci rynek przez powolność urzędników i system rozliczeń frachtu. Ruch przejmują porty w Niemczech, Czechach i na Węgrzech.

Deweloperski biznes Mercatora stanie na trzech nogach
Mercator Estates skupia się na mieszkaniach premium i klasy średniej plus, ale zarabia też na działalności finansowej, udzielając pożyczek innym deweloperom. Trzecim filarem będzie budownictwo o

Polonizacja Carrefoura? Marek Sawicki chce, by rząd znalazł pieniądze
Wraca pomysł, by Krajowa Grupa Spożywcza zrzeszająca zakłady produkcyjne weszła w handel detaliczny. W innym razie sklepy francuskiej sieci przejmą zagraniczni potentaci.