Zarząd firmy I. Kwiaciarnia Gerber Leszek Grab II. Nauka Pływania - Ratownictwo Wodne Leszek Grab - Leszek Grab, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Leszek Grab (CEIDG)
Leszek Grab prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą I. KWIACIARNIA GERBER LESZEK GRAB II. NAUKA PŁYWANIA - RATOWNICTWO WODNE LESZEK GRAB, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1991-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ 8, PL-37-310, NOWA SARZYNA. Główny zakres działalności Leszek Grab to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: tynkowanie, posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian, malowanie i szklenie, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP I. KWIACIARNIA GERBER LESZEK GRAB II. NAUKA PŁYWANIA - RATOWNICTWO WODNE LESZEK GRAB: 8161121836. REGON I. KWIACIARNIA GERBER LESZEK GRAB II. NAUKA PŁYWANIA - RATOWNICTWO WODNE LESZEK GRAB: 69037563600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Leszek Grab
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.