Zarząd firmy I. Firma Handlowo-Usługowa Jacek Chudzik, II. Top Brands Polska, III. TARAS - JACEK CHUDZIK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JACEK CHUDZIK (CEIDG)
JACEK CHUDZIK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą I. FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA JACEK CHUDZIK, II. TOP BRANDS POLSKA, III. TARAS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-03-15 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. ALEJA JANA PAWŁA II 1, PL-81-345, GDYNIA. Główny zakres działalności JACEK CHUDZIK to Sprzedaż hurtowa napojów alkoholowych (PKD główne: 46.34.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność agencji reklamowych, przygotowywanie i podawanie napojów, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP I. FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA JACEK CHUDZIK, II. TOP BRANDS POLSKA, III. TARAS: 9580343513. REGON I. FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA JACEK CHUDZIK, II. TOP BRANDS POLSKA, III. TARAS: 191537217.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JACEK CHUDZIK
Więcej informacji o I. FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA JACEK CHUDZIK, II. TOP BRANDS POLSKA, III. TARAS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.