Sprawozdania finansowe Hypertherm Poland
Dane bilansowe HYPERTHERM POLAND
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 1 094 306,74 | 1 165 346,92 | 1 530 636,03 | 1 628 827,57 | 2 157 825,70 | 2 860 244,14 |
A. Aktywa trwałe | 4 327,06 | 9 819,64 | 8 399,29 | 6 948,28 | 5 009,24 | 3 070,18 |
B. Aktywa obrotowe | 1 089 979,68 | 1 155 527,28 | 1 522 236,74 | 1 621 879,29 | 2 152 816,46 | 2 857 173,96 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 1 094 306,74 | 1 165 346,92 | 1 530 670,62 | 1 628 827,57 | 2 157 825,70 | 2 860 244,14 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 908 733,83 | 1 039 149,90 | 1 334 940,77 | 1 463 077,76 | 1 811 787,28 | 2 035 572,35 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 185 572,91 | 126 197,02 | 195 729,85 | 165 749,81 | 346 038,42 | 824 671,79 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 185 572,91 | 126 197,02 | 195 729,85 | 165 749,81 | 346 038,42 | 509 034,88 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.