Zarząd firmy ! HYDROGENIUM LESZEK LUDA DOLNOŚLĄSKI OŚRODEK SZKOLENIA I INFORMACJI TRANSPORTOWEJ - LESZEK LUDA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza LESZEK LUDA (CEIDG)
LESZEK LUDA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ! HYDROGENIUM LESZEK LUDA DOLNOŚLĄSKI OŚRODEK SZKOLENIA I INFORMACJI TRANSPORTOWEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OLSZTYŃSKA 47A, PL-51-423, WROCŁAW. Główny zakres działalności LESZEK LUDA to Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi (PKD główne: 68.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, wydawanie czasopism i pozostałych periodyków, pozostała działalność wydawnicza, działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych i inne. NIP ! HYDROGENIUM LESZEK LUDA DOLNOŚLĄSKI OŚRODEK SZKOLENIA I INFORMACJI TRANSPORTOWEJ: 8950001679. REGON ! HYDROGENIUM LESZEK LUDA DOLNOŚLĄSKI OŚRODEK SZKOLENIA I INFORMACJI TRANSPORTOWEJ: 02021615000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się LESZEK LUDA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może