Zarząd firmy HYDRO-BUDZAKŁAD INSTALACYJNO-MONTAŻOWY Janusz Krakowiak - JANUSZ KRAKOWIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JANUSZ KRAKOWIAK (CEIDG)
JANUSZ KRAKOWIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HYDRO-BUDZAKŁAD INSTALACYJNO-MONTAŻOWY JANUSZ KRAKOWIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1994-09-23 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŁĄKOWA 15, PL-82-200, MALBORK. Główny zakres działalności JANUSZ KRAKOWIAK to Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych (PKD główne: 43.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych, roboty związane z budową obiektów inżynierii wodnej, roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane, rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych i inne. NIP HYDRO-BUDZAKŁAD INSTALACYJNO-MONTAŻOWY JANUSZ KRAKOWIAK: 5791004579. REGON HYDRO-BUDZAKŁAD INSTALACYJNO-MONTAŻOWY JANUSZ KRAKOWIAK: 17026534700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JANUSZ KRAKOWIAK
Więcej informacji o HYDRO-BUDZAKŁAD INSTALACYJNO-MONTAŻOWY JANUSZ KRAKOWIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.