Zarząd firmy HYDRO-AGRO CENTRUM JAROSZ LUCYNA - Lucyna Jarosz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Lucyna Jarosz (CEIDG)
Lucyna Jarosz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HYDRO-AGRO CENTRUM JAROSZ LUCYNA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-12-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WARSZAWSKA 215, PL-26-600, RADOM. Główny zakres działalności Lucyna Jarosz to Sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.52.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa kwiatów i roślin, sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących, sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego i inne. NIP HYDRO-AGRO CENTRUM JAROSZ LUCYNA: 7962612827. REGON HYDRO-AGRO CENTRUM JAROSZ LUCYNA: 36322408900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Lucyna Jarosz
Więcej informacji o HYDRO-AGRO CENTRUM JAROSZ LUCYNA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach