Sprawozdania finansowe Hutakościuszko W Upadłości Likwidacyjnej
Dane bilansowe HUTAKOŚCIUSZKO W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 24 293 194,59 | 18 302 702,54 | 13 033 677,67 | 12 010 409,92 | 13 123 762,72 |
A. Aktywa trwałe | 13 719 229,22 | 12 229 161,32 | 11 831 234,38 | 11 831 234,38 | 11 831 234,38 |
B. Aktywa obrotowe | 10 573 965,37 | 6 073 541,22 | 1 202 443,29 | 179 175,54 | 1 292 528,34 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 24 293 194,59 | 18 302 702,54 | 13 033 677,67 | 12 010 409,92 | 13 123 762,72 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -67 705 526,99 | -64 603 310,98 | -65 781 620,42 | -67 267 604,72 | -67 818 543,43 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 91 998 721,58 | 82 906 013,52 | 78 815 298,09 | 79 278 014,64 | 80 942 306,15 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 83 920 137,38 | 77 079 475,11 | 73 876 702,89 | 74 350 825,86 | 75 090 496,67 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.