Zarząd firmy HUSZCZA-SERWIS ROZRUSZNIKI, ALTERNATORY Lidia Huszcza - Lidia Huszcza, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Lidia Huszcza (CEIDG)
Lidia Huszcza prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HUSZCZA-SERWIS ROZRUSZNIKI, ALTERNATORY LIDIA HUSZCZA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NOWODWORSKA 28C, PL-82-300, ELBLĄG. Główny zakres działalności Lidia Huszcza to Naprawa mechaniczna i serwisowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 95.31.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy. NIP HUSZCZA-SERWIS ROZRUSZNIKI, ALTERNATORY LIDIA HUSZCZA: 5781117810. REGON HUSZCZA-SERWIS ROZRUSZNIKI, ALTERNATORY LIDIA HUSZCZA: 280161909.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Lidia Huszcza
Więcej informacji o HUSZCZA-SERWIS ROZRUSZNIKI, ALTERNATORY LIDIA HUSZCZA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.