Zarząd firmy Hurtownia Techniczna ROLLER - Łukasz Filipiak - Łukasz Filipiak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Łukasz Filipiak (CEIDG)
Łukasz Filipiak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HURTOWNIA TECHNICZNA ROLLER - ŁUKASZ FILIPIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 40A, PL-58-230, WILKÓW WIELKI. Główny zakres działalności Łukasz Filipiak to Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.78.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych i inne. NIP HURTOWNIA TECHNICZNA ROLLER - ŁUKASZ FILIPIAK: 8822040337. REGON HURTOWNIA TECHNICZNA ROLLER - ŁUKASZ FILIPIAK: 02115932000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Łukasz Filipiak
Więcej informacji o HURTOWNIA TECHNICZNA ROLLER - ŁUKASZ FILIPIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.