Zarząd firmy HURTOWNIA KAMIENIA NATURALNEGO EXPORT-IMPORT MARCIN WALENDZEWICZ - Marcin Walendzewicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marcin Walendzewicz (CEIDG)
Marcin Walendzewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HURTOWNIA KAMIENIA NATURALNEGO EXPORT-IMPORT MARCIN WALENDZEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-03-29 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KAROLA MAJERSKIEGO 22, PL-16-400, SUWAŁKI. Główny zakres działalności Marcin Walendzewicz to Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego (PKD główne: 46.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: cięcie, formowanie i wykańczanie kamienia, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami. NIP HURTOWNIA KAMIENIA NATURALNEGO EXPORT-IMPORT MARCIN WALENDZEWICZ: 8442267520. REGON HURTOWNIA KAMIENIA NATURALNEGO EXPORT-IMPORT MARCIN WALENDZEWICZ: 200812329.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marcin Walendzewicz
Więcej informacji o HURTOWNIA KAMIENIA NATURALNEGO EXPORT-IMPORT MARCIN WALENDZEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby