Zarząd firmy HURTOWNIA CHEMICZNO-PRZEMYSŁOWO-SPOŻYWCZA JANEK JANISZEWSKI RAFAŁ - RAFAŁ JANISZEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza RAFAŁ JANISZEWSKI (CEIDG)
RAFAŁ JANISZEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HURTOWNIA CHEMICZNO-PRZEMYSŁOWO-SPOŻYWCZA JANEK JANISZEWSKI RAFAŁ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-07-19 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. NA SKARPIE 3A, PL-28-340, SĘDZISZÓW. Główny zakres działalności RAFAŁ JANISZEWSKI to Pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana (PKD główne: 47.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych, sprzedaż detaliczna gazet i pozostałych periodyków oraz artykułów papierniczych, sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego, sprzedaż detaliczna gier i zabawek, sprzedaż detaliczna instrumentów muzycznych i nut i inne. NIP HURTOWNIA CHEMICZNO-PRZEMYSŁOWO-SPOŻYWCZA JANEK JANISZEWSKI RAFAŁ: 6561149607. REGON HURTOWNIA CHEMICZNO-PRZEMYSŁOWO-SPOŻYWCZA JANEK JANISZEWSKI RAFAŁ: 292884567.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się RAFAŁ JANISZEWSKI
Więcej informacji o HURTOWNIA CHEMICZNO-PRZEMYSŁOWO-SPOŻYWCZA JANEK JANISZEWSKI RAFAŁ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio