Zarząd firmy HURTOWA I DETALICZNA SPRZEDAŻ MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH ANDRZEJ DUDA MATERIAŁY BUDOWLANE DUDA - ANDRZEJ DUDA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANDRZEJ DUDA (CEIDG)
ANDRZEJ DUDA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HURTOWA I DETALICZNA SPRZEDAŻ MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH ANDRZEJ DUDA MATERIAŁY BUDOWLANE DUDA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1989-11-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PRYMASA STEFANA WYSZYŃSKIEGO 49, PL-41-940, PIEKARY ŚLĄSKIE. Główny zakres działalności ANDRZEJ DUDA to Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego (PKD główne: 46.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, przygotowanie terenu pod budowę, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych, tynkowanie i inne. NIP HURTOWA I DETALICZNA SPRZEDAŻ MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH ANDRZEJ DUDA MATERIAŁY BUDOWLANE DUDA: 6530008171. REGON HURTOWA I DETALICZNA SPRZEDAŻ MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH ANDRZEJ DUDA MATERIAŁY BUDOWLANE DUDA: 27212234700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANDRZEJ DUDA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.