Zarząd firmy Hurt-Detal Wielobranżowy Justyna Pikuła - JUSTYNA PIKUŁA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JUSTYNA PIKUŁA (CEIDG)
JUSTYNA PIKUŁA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HURT-DETAL WIELOBRANŻOWY JUSTYNA PIKUŁA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-06-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOŚCIELNA 8, PL-22-600, TOMASZÓW LUBELSKI. Główny zakres działalności JUSTYNA PIKUŁA to Sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.75.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach. NIP HURT-DETAL WIELOBRANŻOWY JUSTYNA PIKUŁA: 9211943134. REGON HURT-DETAL WIELOBRANŻOWY JUSTYNA PIKUŁA: 06154163600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JUSTYNA PIKUŁA
Więcej informacji o HURT-DETAL WIELOBRANŻOWY JUSTYNA PIKUŁA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach