Zarząd firmy HR SOFT SZKOLENIA & DORADZTWO MAGDALENA TRZCIŃSKA - MAGDALENA TRZCIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAGDALENA TRZCIŃSKA (CEIDG)
MAGDALENA TRZCIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HR SOFT SZKOLENIA & DORADZTWO MAGDALENA TRZCIŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-09-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. VICTORII 67, PL-05-509, JÓZEFOSŁAW. Główny zakres działalności MAGDALENA TRZCIŃSKA to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników, pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników, działalność organizatorów turystyki, pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP HR SOFT SZKOLENIA & DORADZTWO MAGDALENA TRZCIŃSKA: 8231513034. REGON HR SOFT SZKOLENIA & DORADZTWO MAGDALENA TRZCIŃSKA: 14221013800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA TRZCIŃSKA
Więcej informacji o HR SOFT SZKOLENIA & DORADZTWO MAGDALENA TRZCIŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych