Zarząd firmy HPS SZLENDAK WARSZTAT ELEKTROMECHANICZNY PIOTR SZLENDAK - PIOTR SZLENDAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR SZLENDAK (CEIDG)
PIOTR SZLENDAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HPS SZLENDAK WARSZTAT ELEKTROMECHANICZNY PIOTR SZLENDAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO 16, PL-80-147, GDAŃSK. Główny zakres działalności PIOTR SZLENDAK to Obróbka mechaniczna elementów metalowych (PKD główne: 25.53.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja narzędzi ręcznych mechanicznych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia i inne. NIP HPS SZLENDAK WARSZTAT ELEKTROMECHANICZNY PIOTR SZLENDAK: 5831142946. REGON HPS SZLENDAK WARSZTAT ELEKTROMECHANICZNY PIOTR SZLENDAK: 220808542.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR SZLENDAK
Więcej informacji o HPS SZLENDAK WARSZTAT ELEKTROMECHANICZNY PIOTR SZLENDAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby