Ocena | |||
Główna działalnośc | Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek |
Działalność PKD:
Firma HPI PIOTR HULEWICZ została założona 2007-04-01 i obecnie mieści się przy UL. ZGODA 13180, PL-00-012, WARSZAWA. Główna działalność firmy to kupno i sprzedaż nieruchomości. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agenci i organizatorzy turystyki, agencje inkasa i biura kredytowe, badania i analizy techniczne, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, magazynowanie paliw gazowych, nagrania muzyczne, naprawa i konserwacja maszyn, naprawa pojazdów samochodowych, naprawa pojazdów silnikowych i motocykli, organizacja targów, wystaw i kongresów, pośrednictwo pieniężne, pośrednictwo w działalności gospodarczej, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność pocztowa i kurierska, pozostała działalność profesjonalna, rachunkowość, księgowość i doradztwo, realizacja projektów budowlanych budynków, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi prawnicze, usługi reklamowe, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z rozrywką i rekreacją, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wspomagające ubezpieczenia, wspomaganie działalności twórczej, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie HPI PIOTR HULEWICZ (REGON 01086773100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.