Firma Hph - Hutmaszprojekt
Adres | STEFANA BATOREGO 17, PL-41-506, CHORZÓW | |
Województwo | śląskie | |
Telefon |
![]() |
|
Telefon |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | hph.com.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne |
Numery rachunków bankowych |
PL39 1140 1788 0000 3001 4100 1001
PL71 1140 1788 0000 3001 4100 1007
PL36 1240 1037 1111 0011 2120 9455
|
Patenty | 3 aktywne patenty Więcej › |
Działalność PKD:
Firma HPH - HUTMASZPROJEKT została założona 2006-12-01 i obecnie mieści się przy STEFANA BATOREGO 17, PL-41-506, CHORZÓW. Główna działalność firmy to usługi architektoniczne i inżynieryjne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, dzierżawa własności intelektualnej, instalowanie maszyn, sprzętu przemysłowego, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-05-30.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Hph - Hutmaszprojekt (REGON 24051663400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.