Zarząd firmy House Academy Szkoła Języka Angielskiego Anna Goguła - Anna Goguła, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-02-01
Działalność gospodarcza Anna Goguła (CEIDG)
Anna Goguła prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HOUSE ACADEMY SZKOŁA JĘZYKA ANGIELSKIEGO ANNA GOGUŁA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-04-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WIROWA 6, PL-26-601, RADOM. Główny zakres działalności Anna Goguła to Nauka języków obcych (PKD główne: 85.59.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja narzędzi ręcznych mechanicznych, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, wynajem i dzierżawa samochodów ciężarowych, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i lekkich pojazdów silnikowych, w tym motocykli i inne. NIP HOUSE ACADEMY SZKOŁA JĘZYKA ANGIELSKIEGO ANNA GOGUŁA: 7962504500. REGON HOUSE ACADEMY SZKOŁA JĘZYKA ANGIELSKIEGO ANNA GOGUŁA: 361158951.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna Goguła
Więcej informacji o HOUSE ACADEMY SZKOŁA JĘZYKA ANGIELSKIEGO ANNA GOGUŁA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.