Zarząd firmy Hotisle Solutions Łukasz Wysokiński - Łukasz Wysokiński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Łukasz Wysokiński (CEIDG)
Łukasz Wysokiński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HOTISLE SOLUTIONS ŁUKASZ WYSOKIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DUŃSKA 13, PL-64-100, LESZNO. Główny zakres działalności Łukasz Wysokiński to Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane. NIP HOTISLE SOLUTIONS ŁUKASZ WYSOKIŃSKI: 6972081271. REGON HOTISLE SOLUTIONS ŁUKASZ WYSOKIŃSKI: 41157144000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Łukasz Wysokiński
Więcej informacji o HOTISLE SOLUTIONS ŁUKASZ WYSOKIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych