Zarząd firmy HOTEL POD JELENIEM MARCIN POCHWAŁOWSKI - MARCIN POCHWAŁOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN POCHWAŁOWSKI (CEIDG)
MARCIN POCHWAŁOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HOTEL POD JELENIEM MARCIN POCHWAŁOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-11-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŚWIECKA 110, PL-89-500, TUCHOLA. Główny zakres działalności MARCIN POCHWAŁOWSKI to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, pola kempingowe (włączając pola dla pojazdów kempingowych) i pola namiotowe i inne. NIP HOTEL POD JELENIEM MARCIN POCHWAŁOWSKI: 5931564032. REGON HOTEL POD JELENIEM MARCIN POCHWAŁOWSKI: 09238368200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN POCHWAŁOWSKI
Więcej informacji o HOTEL POD JELENIEM MARCIN POCHWAŁOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.