Zarząd firmy HORYZONT ZMIAN - MARKETING PRZYSZŁOŚCI Piotr Banasiński - Piotr Banasiński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Banasiński (CEIDG)
Piotr Banasiński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HORYZONT ZMIAN - MARKETING PRZYSZŁOŚCI PIOTR BANASIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2025-10-21 i ma swoją siedzibę pod adresem 6, PL-64-800, MILCZ. Główny zakres działalności Piotr Banasiński to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: badanie rynku i opinii publicznej, działalność w zakresie projektowania graficznego i komunikacji wizualnej, wszelka pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP HORYZONT ZMIAN - MARKETING PRZYSZŁOŚCI PIOTR BANASIŃSKI: 6070099308. REGON HORYZONT ZMIAN - MARKETING PRZYSZŁOŚCI PIOTR BANASIŃSKI: 54304315000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Banasiński
Więcej informacji o HORYZONT ZMIAN - MARKETING PRZYSZŁOŚCI PIOTR BANASIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rafineria Gdańska inwestuje w zielony wodór
Jedna z największych rafinerii w grupie Orlen korzysta z dobrej koniunktury na rynku paliw. O tym, na co wyda blisko miliard złotych w ramach zaktualizowanej strategii, mówi prezes Adrian
Wody Polskie kwestionują inwestycje na działce, Piotr Wielgomas odpowiada
Piotr Wielgomas przeprowadził na działce w Zabłotni inwestycje związane z rekultywacją i nawadnianiem terenu. Część z nich kwestionują Wody Polskie. Właściciel działki zapewnia, że przywróci
Ubezpieczyciele zwiększają zakres wojennych polis
Choć w standardowych polisach szkody w wyniku wojny czy aktów terroryzmu są wyłączone z odpowiedzialności ubezpieczycieli, to rynek musiał się dostosować do nowej rzeczywistości. Dlatego od zasady