Sprawozdania finansowe Pots W Likwidacji
Dane bilansowe POTS W LIKWIDACJI
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 34 267 179,74 | 36 691 131,05 | 1 467 060,56 | 994 843,17 | 848 146,46 | 728 522,55 |
A. Aktywa trwałe | 30 949 783,91 | 36 140 370,10 | 420 445,22 | 139 005,80 | 97 829,85 | 759,02 |
B. Aktywa obrotowe | 3 317 395,83 | 550 760,95 | 1 046 615,34 | 855 837,37 | 750 316,61 | 727 763,53 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 34 267 179,74 | 36 691 131,05 | 1 467 060,56 | 994 843,17 | 848 146,46 | 728 522,55 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -1 014 189,59 | 1 131 517,38 | -1 141 840,20 | -1 378 201,24 | -1 646 055,22 | -1 991 692,75 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 35 281 369,33 | 35 559 613,67 | 2 608 900,76 | 2 373 044,41 | 2 494 201,68 | 2 720 215,30 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 2 176 983,01 | 8 475 644,67 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 33 093 886,32 | 26 553 472,00 | 2 608 900,76 | 2 373 044,41 | 2 494 201,68 | 2 720 215,30 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.