Zarząd firmy HONORATA EUGENIUSZ KLEIBER - EUGENIUSZ KLEIBER, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-01-01
Działalność gospodarcza EUGENIUSZ KLEIBER (CEIDG)
EUGENIUSZ KLEIBER prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HONORATA EUGENIUSZ KLEIBER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-12-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KALISKA 59, PL-63-400, OSTRÓW WIELKOPOLSKI. Główny zakres działalności EUGENIUSZ KLEIBER to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałej odzieży wierzchniej, produkcja pozostałej odzieży i dodatków do odzieży, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP HONORATA EUGENIUSZ KLEIBER: 6221398808. REGON HONORATA EUGENIUSZ KLEIBER: 30035908000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się EUGENIUSZ KLEIBER
Więcej informacji o HONORATA EUGENIUSZ KLEIBER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.