Zarząd firmy HomeDome TOMASZ KOŁODZIEJCZYK - TOMASZ KOŁODZIEJCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ KOŁODZIEJCZYK (CEIDG)
TOMASZ KOŁODZIEJCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HOMEDOME TOMASZ KOŁODZIEJCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-08-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BARTYCKA 24/26119, PL-00-716, WARSZAWA. Główny zakres działalności TOMASZ KOŁODZIEJCZYK to Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.59.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP HOMEDOME TOMASZ KOŁODZIEJCZYK: 5222340897. REGON HOMEDOME TOMASZ KOŁODZIEJCZYK: 14623544800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ KOŁODZIEJCZYK
Więcej informacji o HOMEDOME TOMASZ KOŁODZIEJCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.