Zarząd firmy HOME OF FUTURE JOANNA KUCHTA, KRYSTIAN KUCHTA S.C. - KRYSTIAN KUCHTA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRYSTIAN KUCHTA (CEIDG)
KRYSTIAN KUCHTA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HOME OF FUTURE JOANNA KUCHTA, KRYSTIAN KUCHTA S.C., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-02-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PARTYZANTÓW 474, PL-32-440, SUŁKOWICE. Główny zakres działalności KRYSTIAN KUCHTA to Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek (PKD główne: 68.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa obrabiarek i inne. NIP HOME OF FUTURE JOANNA KUCHTA, KRYSTIAN KUCHTA S.C.: 6812075037. REGON HOME OF FUTURE JOANNA KUCHTA, KRYSTIAN KUCHTA S.C.: 38251416000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRYSTIAN KUCHTA
Więcej informacji o HOME OF FUTURE JOANNA KUCHTA, KRYSTIAN KUCHTA S.C.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.