Firma Home Guards
| Adres | ALEJA PRYMASA TYSIĄCLECIA 48A, PL-01-749, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Telefon |
|
|
| Strona internetowa | home-guards.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność ochroniarska, z wyłączeniem obsługi systemów bezpieczeństwa | ||
Działalność PKD:
Firma HOME GUARDS została założona 2017-04-18 i obecnie mieści się przy ALEJA PRYMASA TYSIĄCLECIA 48A, PL-01-749, WARSZAWA. Główna działalność firmy to ochrona (bez systemów bezpieczeństwa). Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, naprawa i konserwacja maszyn, obsługa systemów bezpieczeństwa, pozaszkolne formy edukacji, rachunkowość, księgowość i doradztwo, sprzątanie obiektów, usługi związane z rynkiem nieruchomości, utrzymanie porządku w budynkach, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2021-04-23.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Home Guards (REGON 36708148000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych
