Zarząd firmy HOME EXPERT AGNIESZKA MARSZAŁ, WYCENA I POŚREDNICTWO NIERUCHOMOŚCI - AGNIESZKA MARSZAŁ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGNIESZKA MARSZAŁ (CEIDG)
AGNIESZKA MARSZAŁ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HOME EXPERT AGNIESZKA MARSZAŁ, WYCENA I POŚREDNICTWO NIERUCHOMOŚCI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GÓRNOŚLĄSKA 204, PL-62-800, KALISZ. Główny zakres działalności AGNIESZKA MARSZAŁ to Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami (PKD główne: 68.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie, działalność prawnicza, działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja i inne. NIP HOME EXPERT AGNIESZKA MARSZAŁ, WYCENA I POŚREDNICTWO NIERUCHOMOŚCI: 6181927263. REGON HOME EXPERT AGNIESZKA MARSZAŁ, WYCENA I POŚREDNICTWO NIERUCHOMOŚCI: 251477437.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA MARSZAŁ
Więcej informacji o HOME EXPERT AGNIESZKA MARSZAŁ, WYCENA I POŚREDNICTWO NIERUCHOMOŚCI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.