Zarząd firmy Home Consulting Marta DUDKO - Marta DUDKO, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marta DUDKO (CEIDG)
Marta DUDKO prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HOME CONSULTING MARTA DUDKO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-11-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA NOWAKA-JEZIORAŃSKIEGO 5121, PL-03-982, WARSZAWA. Główny zakres działalności Marta DUDKO to Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 74.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP HOME CONSULTING MARTA DUDKO: 5691790503. REGON HOME CONSULTING MARTA DUDKO: 14267061500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marta DUDKO
Więcej informacji o HOME CONSULTING MARTA DUDKO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.