Ocena | |||
Główna działalnośc | Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi |
Numery rachunków bankowych |
PL63 1140 2004 0000 3502 3566 9408
PL22 1140 2004 0000 3002 8199 9143 |
Patenty | 1 aktywny patent Więcej › |
Działalność PKD:
Firma HMM MONIKA SIOTOR została założona 2004-10-01 i obecnie mieści się przy UL. TOMASZOWSKA 7, PL-93-231, ŁÓDŹ. Główna działalność firmy to wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fotografia, kupno i sprzedaż nieruchomości, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, przetwarzanie danych i hostingowe, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi reklamowe, usługi związane z oprogramowaniem, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wspomagające transport. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie HMM MONIKA SIOTOR (REGON 47327381700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld