Zarząd firmy HIFI - SOUND PARTNER RAFAŁ KOZA - RAFAŁ KOZA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza RAFAŁ KOZA (CEIDG)
RAFAŁ KOZA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HIFI - SOUND PARTNER RAFAŁ KOZA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2025-05-07 i ma swoją siedzibę pod adresem JANA III SOBIESKIEGO 40/2N, PL-60-688, POZNAŃ. Główny zakres działalności RAFAŁ KOZA to Sprzedaż detaliczna narzędzi technologii informacyjnej i komunikacyjnej (PKD główne: 47.40.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych elektronicznych i elektrycznych przewodów i kabli, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów związanych z kulturą i rekreacją, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż detaliczna pozostałych artykułów używanych, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej wyspecjalizowanej i inne. NIP HIFI - SOUND PARTNER RAFAŁ KOZA: 7881568720. REGON HIFI - SOUND PARTNER RAFAŁ KOZA: 30193474100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się RAFAŁ KOZA
Więcej informacji o HIFI - SOUND PARTNER RAFAŁ KOZA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Były prezes AQT Water z NewConnect skazany
Sąd uznał, że Wojciech Mazurkiewicz, były prezes AQT Water, dopuścił się niegospodarności i skazał go na rok więzienia w zawieszeniu na trzy lata. Wyrok jest nieprawomocny, a menedżer zapowiada
Bloomberg: PKL rozważają ofertę publiczną w I kwartale 2026 r.
Polskie Koleje Linowe (PKL) rozważają przeprowadzenie pierwotnej oferty publicznej na warszawskiej giełdzie w pierwszym kwartale 2026 r., twierdzi Bloomberg, powołując się na nieoficjalne
Eksport zaskoczył i pociągnął polską gospodarkę w górę
Wzrost gospodarczy jest szybszy, niż wskazywały pierwsze szacunki. Zaskakująco wysoki okazał się m.in. wzrost eksportu, a słaby wzrost konsumpcji. Trzeba jednak pamiętać, że te dane mogą jeszcze