Zarząd firmy Hi-Story - Bujak Agnieszka Jolanta, członek zarządu
Bujak Agnieszka Jolanta jest w zarządzie KRS HI-STORY
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Bujak Agnieszka Jolanta jest również w zarządzie HI-STORY, która została założona 2012-07-17 i ma siedzibę przy UL. CZERSKA 8/10, PL-00-732, WARSZAWA. KRS HI-STORY zajmuje się działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność wydawnicza, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych, działalność związana z programowaniem, doradztwem w zakresie informatyki i działalności powiązane, działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, działalność w zakresie reklamy, badania rynku i public relations i inne. NIP HI-STORY: 5222998094. REGON HI-STORY: 14620889400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Bujak Agnieszka Jolanta
Pozostali członkowie zarządu
| Artur Dariusz Mikulski | członek zarządu |
Więcej informacji o HI-STORY
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych