Zarząd firmy HETMAN PR&MEDIA RELATIONS JOANNA KARPIŃSKA - JOANNA KARPIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JOANNA KARPIŃSKA (CEIDG)
JOANNA KARPIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HETMAN PR&MEDIA RELATIONS JOANNA KARPIŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-06-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. HENRYKA SIENKIEWICZA 75/773.11, PL-90-057, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności JOANNA KARPIŃSKA to Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja (PKD główne: 70.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, pozostała działalność wydawnicza, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność agencji informacyjnych, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP HETMAN PR&MEDIA RELATIONS JOANNA KARPIŃSKA: 7321475319. REGON HETMAN PR&MEDIA RELATIONS JOANNA KARPIŃSKA: 36462958100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOANNA KARPIŃSKA
Więcej informacji o HETMAN PR&MEDIA RELATIONS JOANNA KARPIŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach