Zarząd firmy Hestia Loss Control - Żyra Zbigniew, prezes zarządu
Żyra Zbigniew jest w zarządzie KRS HESTIA LOSS CONTROL
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Żyra Zbigniew jest również w zarządzie HESTIA LOSS CONTROL, która została założona 2001-10-08 i ma siedzibę przy HESTII 1, PL-81-731, SOPOT. KRS HESTIA LOSS CONTROL zajmuje się działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne i inne. NIP HESTIA LOSS CONTROL: 5862016042. REGON HESTIA LOSS CONTROL: 191870773.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Żyra Zbigniew
Pozostali członkowie zarządu
Piotr Przybysz | członek zarządu |
Więcej informacji o HESTIA LOSS CONTROL
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby