Zarząd firmy Hermes Rail Katarzyna Soboń-Adamkiewicz - Katarzyna Soboń-Adamkiewicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Katarzyna Soboń-Adamkiewicz (CEIDG)
Katarzyna Soboń-Adamkiewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HERMES RAIL KATARZYNA SOBOŃ-ADAMKIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-10-10 i ma swoją siedzibę pod adresem LUTOMIERSKA 46, PL-95-200, PABIANICE. Główny zakres działalności Katarzyna Soboń-Adamkiewicz to Sprzedaż hurtowa maszyn wykorzystywanych w górnictwie, budownictwie oraz inżynierii lądowej i wodnej (PKD główne: 46.63.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych, zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami i inne. NIP HERMES RAIL KATARZYNA SOBOŃ-ADAMKIEWICZ: 8942802293. REGON HERMES RAIL KATARZYNA SOBOŃ-ADAMKIEWICZ: 387171300.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Katarzyna Soboń-Adamkiewicz
Więcej informacji o HERMES RAIL KATARZYNA SOBOŃ-ADAMKIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby