Zarząd firmy HERMES Krzysztof Dołęgiewicz - Krzysztof Dołęgiewicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Krzysztof Dołęgiewicz (CEIDG)
Krzysztof Dołęgiewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HERMES KRZYSZTOF DOŁĘGIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA III SOBIESKIEGO 46, PL-15-013, BIAŁYSTOK. Główny zakres działalności Krzysztof Dołęgiewicz to Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek (PKD główne: 45.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne, wypożyczanie i dzierżawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy i inne. NIP HERMES KRZYSZTOF DOŁĘGIEWICZ: 9661775211. REGON HERMES KRZYSZTOF DOŁĘGIEWICZ: 200805499.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krzysztof Dołęgiewicz
Więcej informacji o HERMES KRZYSZTOF DOŁĘGIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby