Zarząd firmy HEOL- Industry Consulting MATEUSZ ABRAM - MATEUSZ ABRAM, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-08-01
Działalność gospodarcza MATEUSZ ABRAM (CEIDG)
MATEUSZ ABRAM prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HEOL- INDUSTRY CONSULTING MATEUSZ ABRAM, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-02-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KAZIMIERZA WÓYCICKIEGO 5K, PL-01-938, WARSZAWA. Główny zakres działalności MATEUSZ ABRAM to Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia, realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane. NIP HEOL- INDUSTRY CONSULTING MATEUSZ ABRAM: 7381898733. REGON HEOL- INDUSTRY CONSULTING MATEUSZ ABRAM: 382433421.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MATEUSZ ABRAM
Więcej informacji o HEOL- INDUSTRY CONSULTING MATEUSZ ABRAM
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby