Zarząd firmy Henschel Engineering Automotive - Maas Christopher Reiner, prezes zarządu
Maas Christopher Reiner jest w zarządzie KRS HENSCHEL ENGINEERING AUTOMOTIVE
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Maas Christopher Reiner jest również w zarządzie HENSCHEL ENGINEERING AUTOMOTIVE, która została założona 2003-06-16 i ma siedzibę przy BELGIJSKA 4, PL-66-470, KOSTRZYN. KRS HENSCHEL ENGINEERING AUTOMOTIVE zajmuje się produkcja nadwozi do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja silników do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, produkcja pojazdów silnikowych przeznaczonych do przewozu towarów, produkcja pozostałych pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, produkcja pozostałych części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP HENSCHEL ENGINEERING AUTOMOTIVE: 7811727277. REGON HENSCHEL ENGINEERING AUTOMOTIVE: 634476565.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Maas Christopher Reiner
Pozostali członkowie zarządu
Alicja Ozimek | członek zarządu | |
Sebastian Marcin Szubartowski | członek zarządu |
Więcej informacji o HENSCHEL ENGINEERING AUTOMOTIVE
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Opinia TSUE ws. WIBOR-u korzystna dla banków. Kancelarie tracą argument
Sąd może badać klauzule umowne w kredytach opartych na stawce WIBOR, jednak nie może badać metody ustalania tego wskaźnika. Takie stanowisko rzecznika generalnego TSUE wytrąca kancelariom

Potrzebujemy militarnej bańki spekulacyjnej
Tylko słowo o zaangażowaniu spółki w zbrojenia może dziś przyciągnąć inwestorów. Czy to początki jakiejś bańki spekulacyjnej? Jeżeli tak, może mieć to pozytywne skutki.

Na starość nie trzeba ciągle inwestować w tym samym miejscu
Miejsce założenia IKE lub IKZE lepiej przemyśleć, ale w razie czego z pierwotnego wyboru można się wymiksować bez utraty korzyści podatkowych. OIPE to pod tym względem pułapka.