Firma HENRYK KOWALCZYK Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe
Ocena | |||
Główna działalnośc | Przetwarzanie i konserwowanie mięsa, z wyłączeniem mięsa z drobiu |
Działalność PKD:
Firma HENRYK KOWALCZYK PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE została założona 1990-10-01 i obecnie mieści się przy UL. PAŃSKIE 13, PL-42-470, DZIEWKI. Główna działalność firmy to mięso i wyroby z mięsa, zakonserwowane. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują chemikalia, nawozy, tworzywa sztuczne, gotowe pasze i karma dla zwierząt, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, hurtowa sprzedaż wyspecjalizowana, odzysk surowców wtórnych, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, produkty z przemiału zbóż i skrobi, przetwarzanie odpadów, przygotowywanie i podawanie napojów, restauracje i placówki gastronomiczne, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż hurtowa płodów rolnych i zwierząt, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi przesyłania i dystrybucji energii, usługi rolnicze bez weterynaryjnych, zwierzęta i produkty zwierzęce. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie HENRYK KOWALCZYK Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe (REGON 27178758200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje

Od arogancji do dialogu. Jak możesz nauczyć się słuchać?
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak łatwo władza może zaślepić, sprawiając, że lekceważymy zdanie tych, którzy od nas zależą?