Firma Hello Distribution
| Adres | UL. JULIUSZA SŁOWACKIEGO 39, PL-05-075, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Telefon |
|
|
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | hellodistribution.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL44 2490 0005 0000 4520 9360 8689
|
Działalność PKD:
Firma HELLO DISTRIBUTION została założona 2011-11-30 i obecnie mieści się przy UL. JULIUSZA SŁOWACKIEGO 39, PL-05-075, WARSZAWA. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, usługi w zakresie informacji, usługi związane z oprogramowaniem. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-04-10.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Hello Distribution (REGON 34121582500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Co z Alior Bankiem po reorganizacji grupy PZU? Sytuacja powoli się klaruje
Los Aliora w grupie PZU nie jest przesądzony, ale przeważają oczekiwania, że Alior Bank pozostanie w strukturach grupy – ocenia Cezary Stypułkowski, prezes Pekao.
Cztery trendy, które redefiniują polski handel z Chinami
Kupujemy coraz mniej paneli słonecznych z Chin, a coraz więcej robotów. Coraz mniej leków, a coraz więcej aut spalinowych. Co z tego wszystkiego wynika?
Arctic Paper łapie oddech, choć na rynku wciąż jest źle. Szykuje rewizję strategii
Po słabym pierwszym półroczu producent papieru i celulozy poprawił rentowność, co docenili inwestorzy giełdowi. Prezes Michał Jarczyński wyjaśnia, jak udało się tego dokonać i zwiększyć produkcję

