Zarząd firmy HEBRIZA ANNA SIEMIŃSKA - ANNA SIEMIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-05-01
Działalność gospodarcza ANNA SIEMIŃSKA (CEIDG)
ANNA SIEMIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HEBRIZA ANNA SIEMIŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-10-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA III SOBIESKIEGO 234, PL-86-300, GRUDZIĄDZ. Główny zakres działalności ANNA SIEMIŃSKA to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, działalność portali internetowych, działalność agencji informacyjnych, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych i inne. NIP HEBRIZA ANNA SIEMIŃSKA: 8762194030. REGON HEBRIZA ANNA SIEMIŃSKA: 34050349100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA SIEMIŃSKA
Więcej informacji o HEBRIZA ANNA SIEMIŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.